Případová studie (Firemní klient)


Jste firma, která hledá možnosti výuky cizích jazyků pro vaše zaměstnance? Zvažte i možnost individuální výuky jazyků, což může být pro vás tím nejefektivnějším a nejlevnějším řešením! Inspirujte se mou případovou studií pro firemní klienty.

Dnes již není samozřejmé, že firma svým zaměstnancům hradí kurzovné nebo jakkoli přispívá na výuku cizích jazyků. Pokud již do svých zaměstnanců jako firma investujete, vybíráte si konkrétní zaměstnance a chcete si být jisti, že se tato investice vyplatí. 

Chcete-li poskytnout svým zaměstnancům výuku jazyků, poskytněte jim to nejlepší co můžete, ne pouze "jazyk".

Pokud jste již rozhodnutí investovat do svých zaměstnanců ve formě vzdělávání, máte jako firma obecně dvě možnosti, co se týče výuky cizích jazyků:

  1. Zvolit jazykovou školu, která se o výuku cizích jazyků stará přímo u vás ve firmě, nebo vaši zaměstnanci dochází do učeben vybrané jazykové školy. 
  2. Přispějete zaměstnancům na výuku jazyků a necháte volbu lektora / jazykové školy přímo na vašich zaměstnancích. 

Na začátku si zodpovězte pár zcela zásadních otázek:

  • Jak jste si jistí, že vaši zaměstnanci těží z výuky cizích jazyků maximum?  
  • Víte, jak na tom s jazyky vaši zaměstnanci jsou nyní?  
  • Co přesně vaši zaměstnanci ve výuce potřebují? 
  • Komunikují vaši zaměstnanci na každodenní bázi se zákazníky? 
  • Potřebují ovládat odbornou slovní zásobu?
  • atd.
Tot jsou v rámci jazykového auditu vašich zaměstnanců zásadní otázky, na které byste rozhodně měli znát zcela jasné a konkrétní odpovědi. Vstupní jazykový audit a zjištění jazykové vybavenosti u všech studentů je u nás první nutný krok k navázání úspěšné spolupráce.

Nejdůležitější je při výuce cizích jazyků metoda učení a efektivita  samotné výuky. 

V této případové studii pro firemní klienty se dozvíte, PROČ je individuální výuka jazyků nejefektivnější a nejlevnější způsob, jak se vaši zaměstnanci mohou naučit velice rychle cizí jazyk.

Případová studie pro firemní klientelu